perjantai 27. syyskuuta 2013

Nimetön part 1

Eilen käytii neidin kanssa tiimarissa ja tein löytöjä. Siellähän on "osta kolme tavaraa ja saat edullisimman ilmaiseksi" systeemi ja mukaan tarttu kaksi puista koria ja ihana lyhty.


Ja monesti prismassa käydessämme oon kironnu sitä kun joutuu aina ostamaan muovipussin, niin nyt päätin että ostan tuon kassin mitä siellä kassojen lähellä roikkuu ja en voi muutakuin kehua sitä ! ☻♥ 
Toivottavasti muistan ottaa sen jatkossa aina kauppaan mukaan.


Tänään vein Juulin aamulla hoitoon koska mulla oli töihin meno. Neidillä oli taas alkanu silmä punoittamaan ja sanoin hoitotädeille että seuraisivat silmää, että alkaako oireilee enemmän. Joskus kolmen maissa sitten soittivat työpaikan puhelimeen kun eivät minua saaneet omasta numerostani kiinni ja kertoivat että silmät olivat alkaneet rähmimään ja punoittamaan. Eikun soittoa terveyskeskukseen ja sähköinen resepti menemään. Töistä päästyäni kävin sitten apteekista hakemassa lääkkeet ja vein hoitopaikkaan. Juuli jäikin sinne yöksi koska mulla on aamulla aamuvuoroon meno.

Tämä ilta on menny kotosalla ollen ja siivoillen. Kävin pyörähtää myös kaverin kanssa kahvilla. Kohta nukkumaan niin jaksaa herätä aamulla kun kello soi 4.30...

4 kommenttia:

  1. Joulukuun loppuun on vissii se Tiimari auki, eli ennen sitä on vielä hurjemmat alemyynnit, kun myyvät kaiken pois. Jossain pääkaupunkiseudun Tiimarin Outlet myymämälässä oli jo "Ota kolme, maksa yksi" !!!

    VastaaPoista
  2. Mitä teidän elämäämme kuuluu? -riitu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helouh. Meille kuuluu ihan hyvää, nyt on muutaman päivän ajan ollut vähän huononpaa ihmissuhde asioiden takia mutta kyllä tämä tästä ! :) Minulla alkoi juuri vapaat ja neiti lähti isomummon luokse maalle niin olin ajatellut huomenna paneutua taas kirjoittamaan :) Kiitoksia sinulle kun aina jaksat kysellä, pitää yrittää taas tsempata. Olisiko sinulla ollut jotain toiveita joista kirjoittaisin ?

      Poista