perjantai 6. syyskuuta 2013

Tietotekniikka nero

Mulle saapui viime viikolla postissa uusi nettiliittymä, 4G sekä tabletti. Kauhulla ajattelin että mitenkä osaan laittaa vehkeet pelaamaan vaikka myyjä puhelimessa oli selittänyt että se on helppoa kuin heinänteko. Hehhe, ei kaikki ossoo heinää tehä. Mutta siis joo, alkoi niin pahasti takkuamaan tuo vanha liittymä että ajattelin että nyt on sit laitettava uusi tulille. No, eikun ohjekirja esiin ja lukemaan. Ajattelin etten näillä ohjeilla voi epäonnistua. Mutta kuinkas kävikään..


Taisin päästä kohtaan kaksi josta en sitten osannutkaan enää mennä etiäpäin. Niin paljon kaikkee tekstiäkin luki reitittimen näytöllä että olin ihan pyörällä päästäni. Loppujen lopuksi alkoi vituttamaan niin paljon että päätin antaa asian olla ja yrittää seuraavana päivänä uudestaan.


Kunnes sitten torstaina soitti sama ihana mies joka oli minulle kapistukset saanu myytyä ja kyseli mitenkä on menny. No, aloitin sanomalla että perkele kun en toimi. Siinä sitten hieman pähkäiltiin ja mietittiin missä on vika kunnes mä mainitsin siitä ettei tullut kuin yksi sim-kortti mukana. Kyllä oli ukkelilla naurussa pitelemistä, kun minä tyhmä, olin mennyt laittamaan tablettiin tarkoitetun kortin reitittimeen ! Ei ihmekkään kun ei netti toiminu ! :D Myyjä kysyi, ettenkö muka muista kun hän selitti, että ota vanhasta mokkulasta sim-kortti ja laita se reitittimee. No, enhän mä voinu muistaa.. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Nyt netti pelittää ! 


Nyt sit vielä kun opettelis käyttämään tota tablettia niin ois aika kiva. Täytyy ehkä viikonloppuna paneutua siihen.


Sebastian ja Jenna kävi sitten päivällä myös kahvilla ja oli ihana kyllä pitkästä aikaa jutustella Jennan kanssa. Meillä menee aina välillä vuorot ja vapaat niin ristiin ettei oo keritty näkemään toisiamme.
Illalla käytiin Juulin kanssa kaupassa ja pidettiin rento tyttöjenilta. ♥

Tänään herättiin puoli yhdeksän maissa ja minä nautiskelin tuttuun tapaan kahvia ja maitorahkaa banaanin kera. 


Lähdettiin sitten puoli kahdentoista aikaan käymään Emman luona ja pääsimme ihastelemaan hänen parin viikon ikäistä tyttövauvaa. Kyllä meinas sydän pakahtua kun Emma antoi vauvan syliini, oli se niin suloinen. ♥ Juulikin ihmetteli ja katseli että mikäs toi pieni oikein on ja sanoi että äiti on hassu kun pitää vauvaa sylissä. Helmi sattui juuri olemaan päiväunilla joten neitien leikit jää sitten seuraavaan kertaan.

Juuli lähteekin tänään illalla isänsä luokse ja minä vietän viikonlopun töissä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti