keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Kirppistelyä

Eilen pääsin pitkästä aikaa kiertelemään kirppiksiä. Mummoni oli kysellyt edellisenä päivänä että onko mulla tiistaina mitään erikoista, että jos mulla olisi jotain asioita hoidettavana hän haluaisi olla Juulin kanssa sen aikaa. No, sehän passas mulle oikein hyvin koska mielessäni oli pyörinyt ajatus että kirppiksille olisi päästävä vähän katselemaan löytyykö sieltä mitään.

No, mulle ei sieltä löytynyt mitään mutta Juulille löyty sellainen ohut takki.


Kävin sitten vielä cittarissa kattelee kenkiä sekä ulkoilutakkeja. Yhdet aivan taivaallisen ihanat kiilakorkokengät ois siellä ollu mutta harmi vaan mun kokoa ei taaskaa ollu jälellä. Ja olihan niitä takkeja, mutta kaikki niin kamalan kalliita etten raaskinu vielä ainakaa ostaa. Kattelin myös laukkuja ja yks laukku oli tarjouksessa niin ostin sen, koska en omista kun vain yhden ison laukun niin olisi kiva joskus vaihdella.


Sitten viimeiseksi prismaan tekemään ruokaostokset sekä matkaan tarttu jo pitkään haaveilemani elokuvat jotka vihdoin löysin.



Olipas kiva päivä.  

Tää päivä onkin vielä vapaa ja huomenna taas töihin sekä Juuli pitkästä aikaa hoitoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti