keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Tiistain tiiperryksiä

Aamumme alkoi sillä että heräsin mummoni soittoon yhdeksän aikaan. Muistaakseni olin ollut jo seitsemän aikaan ensimmäisen kerran neidin kanssa hereillä ja päättänyt vaan hetken maata sängyssä, että nousisin sitten. No, en vissii ollu sit noussu. 
Mummo kyseli että muistanhan minä nyt sen että hän tulee käymään meillä. Joo, muistin mä, ainakin sen soiton jälkeen. Mummo tuli sit kymmenen aikaan meille ja hänellä oli mukanaan yllätys Juulille. Uusia vaatteita ja suklaapussukka. ♥
Ihana mummo ! ♥






Siinä sitten ensiksi leikittii yhdessä ja mä lähdin yhentoista aikaan käymään kirppisreissulla.
Ensiksi matkani suuntasi luttilaan josta hain päiväpeiton. Ja tälläinen se sitten on.


Sit poikkesin kommilan apteekin kautta ja hain vähä droppeja. Kokeillaan nyt tuota kannua, vitamiineja sekä maitohappobakteeri tabletteja. Ja pakko kyllä kehua, että kommilan apteekissa saa parasta asiakaspalvelua ! Ainakin jos se ihana mies on siellä töissä. Huomaa että se tyyppi on oikeella alalla.


Sit vielä Lillin luokse käymään kun ostin häneltä keittiön ikkunaan kivan raidallisen kappaverhon. Pitääkin mennä ensiviikolla käymään Juulin kanssa hänen luonaan niin saavat lapset sitten leikkiä keskenään.


Kotona sitten neidille ruokaa ja päiväunille laitto. Kerkesin kattoa eiliset salkkarit kun neiti jo heräsikin. Ei ollu pitkät unet. No, siinä sit välipalaa ja sitten meille tulikin Mika, Hanna ja Jallu käymään. Nyt vuorostaan näin päin.
Sillä aikaa kun juotiin kahvia niin kaverini Noora toi minulle sovitettavaksi muutamia vaatteitaan. Nappasin sitten itselleni yhden paidan ja sellaisen kivan mekon.

Samalla kun kaverit leikkivät Juulin kanssa mä laitoin pitsan aluille. Viiden maissa he sitten lähtivät ja me alettiin syömään.


Loppuilta menikin sit sohvalla maaten ja salkkareita katsellen. Huomenna olisi työpäivä ja Juuli menee hoitoon. Arki siis alkaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti