lauantai 16. helmikuuta 2013

Töitä, töitä ja töitä

Heloouh lukijani. Mä oon tälläviikolla ollut koko ajan vaan töissä. Tiistaina oli vapaapäivä joka meni kotia puunatessa. Porukkaa ollut saikulla niin on pitänyt olla tuuraamassa. Juuli oli keskiviikosta perjantaihin mummoni luona maalla hoidossa mun työvuorojen takia. Heillä oli mennyt todella hyvin, kovasti olivat pulkkamäessä olleet ja lumienkeleitä tehneet. Ja mummoni oli haltioissaan kun sai viettää aikaa neidin kanssa. Minä ahersin aamuvuoroja töissä. Ei oo kyllä noi aamuvuorot mun juttu, en osaa alkaa ajoissa nukkumaan ja kello soi jo kolmen jälkeen aamuisin. Mutta kaikkeen tottuu aikanaan !

Torstaille olin saanut ajan työterveyslääkärille. Sunnuntaista lähtien olin kipeenä ollut ja arvelin että saattas olla poskiontelontulehdus. Ja kappas, semmoinenhan siellä oli. Nyt on antibiootit niin jospa tauti alkaa helpottaa. Kävin myös samalla reissulla hakemassa Juulille ensisukset ! Jospa ensiviikolla päästään hiihtämään. 

Milja ja Heikki olivat aiemmin viikolla tuoneet Juulille kirjoja, petivaatteita sekä säkkituolin. Ja voi sitä riemua kun Juuli perjantaina pääsi testaamaan sitä ! 





Mutta oli kyllä hirmu ihanaa kun tyttö oli tullut takaisin kotiin. Äidin syli kelpasi kerrankin. :D

Perjantai iltana meillä oli sit hieman vaikeuksia mennä ajoissa nukkumaan kun minua ois väsyttäny niin paljon ja Juulia ei. Saatiin onneksi kompromissi aikaiseksi ja mentiin kymmeneltä unille. Ja pitkästä aikaa nukuin kuin tukki !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti