perjantai 18. tammikuuta 2013

No helouuuh !

Ohhoijjakkaa. Jokainen päivä tuntuu menevän himu nopeaan ja tuntuu ettei kerkiä tekemään oikeen mitään. Viime päivien aikana mä oon ollu vaan töissä. Mulla oli maanantaina ja tiistaina aamuvuoro joka alko 5.30. Kello soi siinä kivasti kolmen aikaan ja pakko sanoa että virkisti ihan kivasti kun sai pakkasessa kävellä töihin. Juuli meni sunnuntai iltana mummoni luokse yökyläilemään näiden mun vuorojen takia. Mummo oli aivan haltioissaan kun sai olla tytön kanssa ja kertoi hirmu innoissaan mitä olivat puuhailleet. Kiva että molemmilla oli ollut kivaa. :) Mutta kaikkein ihaninta oli kyllä saada tiistaina neiti kotiin. ♥ Meinas kyllä vähän usko loppua kun olin niin väsyny noiden vuorojen takia, koti näytti aivan kauhealta, ruokaa piti alkaa laittaa ja vaikka mitä. Nyt minä tiedän mitä tää arki oikeasti on. JA NYT MINÄ OSAAN OLLA KIITOLLINEN SIITÄ VAPAA-AJASTA !
Nyt oon nimittäin vasta tajunnut sen. Ihan turhaan oon valittanu aikasemmi siitä että ei kerkeä tekemään mitään, (siis sillon kun olin vielä kotona) kummasti nää asiat vaan avartaa katsetta.

Keskiviikkona käytiin siskon kanssa vähä pumppailemassa, mulla ei vaan ollut kyllä minkäänlaista motivaatioo liikkumiseen. Tuntu niin pakkopullalta. Olisin vaan mieluummi ollut kotona Juulin kanssa leikkimässä. Noh, pumpista selvittiin. Ja vähän kyllä sit hymyilytti jo. 

Torstaina heräilin jo ennen Juulia. Käytiin ulkona vähän leikkimässä ja tyttö auttoi maton puistelussa.

Ja siitä lähtee !

Äitini tulikin sitten neljän maissa tähän niin mä pääsin käymään kaupassa ostelemassa vähän tarvikkeita lauantaita varten kun juhlitaan hieman neidin 2 vuotis synttäreitä. Juuli täytti siis 2 vuotta 11.1 ♥ 
Koottiin illalla pieni pöytä ja tuolit, jotka olin ostanut Juulille synttärilahjaksi. Pakko sanoa että noi Ikean kalusteet on oikeesti hirmu hankalat koota ! Meinas muutama ärräpää päästä suusta. Ja Juuli parhaansa mukaan yritti auttaa.



Tänään aamu alkoi kinkkupiirakan leipomisella. Ja lopputulos oli ihan kivannäköinen ja makuinen. Ainut että seuraavalla kerralla en pidä pelkkää pohjaa uunissa niin pitkään kuin mitä ohjeessa käskettiin pitämään. Toivottavasti se huomenna maistuu vieraille. Samaan syssyyn ruoan tekeminen sekä syömisen jälkeen minttusuklaamuffinssit tulille.


 Illalla ois vielä täytekakun tekeminen. Ei tarvitse pitkään aikaan sit enää leipoa. 

Mörri ihastui myös Juulin uuteen pöytään.



Lapsonen nukkuu vihdoin päiväunia ja mulla on aikaa olla kahvikupposen ääressä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti