torstai 3. tammikuuta 2013

Juoppohullun päiväkirja

Kävin tänään katsastamassa ystäväni Villen kanssa tämän paljonkin haukutun Juoppohullun päiväkirja - elokuvan. Tää elokuviin meneminen oli vähän niinku synttärilahja häneltä minulle. 
En oikeen tiennyt mitä odottaa. Olen lukenut puoleen väliin tämän ensimmäisen kirjan josta tuo elokuva sit kertoo. Tietenkinhän sitä kun ensin on lukenut kirjaa niin tulee sitten tietty mielikuva, että minkälaisia ihmiset ovat ja missä ympäristössä kaikki tapahtuu. Ja näin jälkikäteen, Joonaksen näyttelemä Juha oli ainut joka oli lähinpänä mun mielikuvaa. Mikään muu ei sit vastannu mun odotuksia. 
Mutta, ihan katsottava elokuva. Sai nauraa. Ei ollut ihan huonoimmasta päästä, on sitä huononpiakin elokuvia nähty. Loppua kohden meni vähän ohi minulta.


1 kommentti:

  1. heitimpä sulle haasteen käy vilkasee mun blogissa! :)

    VastaaPoista