lauantai 5. tammikuuta 2013

Jeij

Voih että olisi aamulla nukuttanut hieman pidempään. Mulla oli kello soimassa kahdeksalta jotta herättäis ajoissa ettei nukkuminen venyis puoleen päivään. Juuli oli kyllä mennyt ajoissa nukkumaan mutta minä hitsi vieköön oon jääny koukkuun tuohon candy crush saga peliin ja sitä naputtelin yömyöhään.. Ollaan aika hienosti edistytty Juulin kanssa tämän uuden unirytmin toteutuksessa. Nykyään iltapuuro syödään siinä puoli kahdeksan aikaan kun ennen se syötiin vasta kahdeksan jälkeen. Siinä sitten puuron syönnin jälkeen hoidetaan hampaiden pesu ja pottailut sekä hetki rauhoitutaan ja vaihdetaan yövaatteet päälle. Puoli yhdeksän aikaan sitten luetaan yhdessä iltasatu ja jään hetkeksi makuuhuoneeseen jotta neiti nukahtaa. Ja tämä rutiini on alkanut sujumaan tosi hienosti, mitä nyt välillä on vähä ongelmia mutta niillehhän ei voi mitään. 
Sitten myös muita ilonaiheita (ainakin minulle). Nyt neiti on jo kolmen päivän ajan osannut aina sanoa milloin on isompi hätä ja ollaan aina saatu pottaan tehtyä ! Mä oon NIIN iloinen ! Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Kyllä sitä vaan huomaa miten pienistäkin asioista voi olla niin kamalan iloinen. 


Aamusella kaverini kävi meitä moikkaamassa ja juotiin samalla aamukahvit. Hieman siinä myös siivoiltiin ja Juuli auttoi imuroinnissa. Oli ihana näky kun tyttö huomas lattialla roskan ja kiljuen alkoi sitä osoittaa ja imuroi sen. Nukuttiin sitten päikkärit yhdessä ja lähdin kolmen aikaan käymään salilla taas pitkästä aikaa. Meinas olla aika laahaava askel kun salilta poistuin. 

Äitini tuli sitten illalla Juulia katsomaan siksi aikaa että minä pääsin käymään syömässä Jennan kanssa. Oltiin päätetty mennä kiinalaiseen missä Jenna ei ollut aikaisemmin käynyt syömässä. Kyllä tuli ähky. KiinaKeittiöstä ei tarvia ainakaan nälkäisenä lähteä. Kiitokset Jennalle vaan tästä kivasta synttärilahjasta. ♥

Vaihdettiin äidin kanssa vielä muutama sananen ennenekuin hän lähti. Kyllä tippu taas muutama taakka hartioilta kun sai äidin kanssa puhua. Jospa ne asiat tästä ajan myötä helpottaa. Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti