sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Äidin viikonloppu

Neitokainen normaaliin tapaan lähti isänsä luokse viiden maissa. Siskoni oli luonani pitämässä seuraa ja Janin tultua hakemaan häntä pyörähdettiin pikaisesti kaupan kautta että saisin ostettua itselleni hieman herkkuja viikonloppua varten. Sipsiä + dippiä, karkkia ja siideriä. Niistä koostui mun perjantai ilta. Telkkaristakin tuli yllättävän hyvä elokuva, Ytimessä, jonka jaksoin jopa katsoa loppuun asti.

Lauantai aamuna oli aivan huippua herätä ilman minkäänlaisia oloja ! Tästä vois tulla tapa. Äiti tuli ottaa mut kyytiin ennen yhtätoista että saisin auton lainaan samalla kun hän menee töihin. Tulin sit takas kotiin syömään aamupalan ja eikun kamat kasaan ja salille. Mun lisäks ei ollut kun yksi nainen siihen aikaan siellä. Mä en vaan pysty sanoiks muuttaa sitä tunnetta mikä mulle aina tulee tuolla salilla. Oon vaan oikeesti niin ylpee itestäni, siihen mihin pystyn ja mitä oon jo tähän mennessä saavuttanut, aivan yksin. No, eipähä siihe kukaa muu voikkaa vaikuttaa mutta kuiteski. Oikein tuli euforinen olo. ♥ Reenin jälkeen hieman rentoutumista hierontatuolissa. Pitäs kyllä varata aika ihan oikealle hierojalle. Hihii, eihä sitä vaikka tiiä jos saisin sinne lahjakortin joululahjaks joltain. :D Vinkvink. 
Helena tuli sitten mun luo joskus neljän maissa. Oltiin ensin hetki tässä, sit vietiin äidille auto töihin. Käytiinpähän moikkaamassa Markoakin pitkästä aikaa, hieman säälitti hänen olotilansa joka johtui edellisestä illasta, mutta eikös vahingonilo oo paras ilo ? Sit käytiin hakemassa Helenan veli Joroisista ja käytiin heittämässä kuvansiin jonka jälkeen suunnattii omaniemeen juhlimaan Tintin synttäreitä vähä etukäteen. Siitä reissusta ei sit sen enenpää. Meillä ainakin oli hauskaa. On se mun eno vaan niin huippu ihminen ! ♥
Synttäreiltä lähdettyämme Heltzu kävi vielä leikkaamassa kaverinsa hiukset josta sit suunnattiin mahat jo kurnien (tai mun maha ainaki kurni) kiinalaiseen syömään. Kello oli jo melkee yheksän kun päästiin sinne ja hotkittii ruoka kymmenessä minuutissa ja kerettii pois just ennenku paikka meni kiinni. Loppuilta sit vaan ajeltiin ympäriinsä, minä nautiskelin muutaman siiderin ja käytiin moikkailemassa kavereita. Yhden aikaan aamuyöllä mut valtas kauhee väsymys ja lähdin sit kotiin nukkumaan. 

Sunnuntaina heräsin vasta 12 jälkeen, ihanaa kun sai nukkua koko yön heräämättä kertaakaan. Tänään en oo touhunnu mtn erikoista kun vaan maannu sohvalla ja kattonu elokuvia. Nyt odotan että neiti saapuu kotiin ja päästään leikkimään. ♥

4 kommenttia:

  1. Kivoja postauksia sulla! :) Käytkö millä salilla treenaamassa?

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia ! :) Käyn tuolla Lady Linella :)

    VastaaPoista
  3. Pystyykö blogiin liittymään lukijaksi?

    VastaaPoista
  4. Pitäisi pystyä, ainakin toiset on pystyny. En tiiä näkyykö mulla tuolla ylhäällä sitä "LUE" kohtaa muille josta pystyisi alkaa lukijaksi. Itse jos löydän kiinnostavan blogin jossa ei sitä LUE kohtaa ole niin kopioin blogin osoitteen ja lisään lukulistalle. :)

    VastaaPoista