torstai 29. marraskuuta 2012

Kuulumisia

Taas vierähtänyt aikaa viime postauksesta. Me ei tyttösen kanssa olla touhuttu oikeen mitään erikoista. Mä oon saanut takaisin sen kauan kadoksissa olleen motivaation liikuntaa kohtaan taas nousemaan, olen pyrkinyt käymään jokatoinen päivä salilla ja vetämään saliohjeman läpi sekä päivät jolloin en käy salilla niin oon kotona tehnyt liikkeitä kahvakuulalla ja käyttänyt vatsapenkkiä. 
Bussilla ollaan liikuttu aika usein savontielle Sirkan luokse. Joka kerta kun bussi pysähtyy ja Juuli tajuaa minne ollaan menossa alkaa hirmuinen huutaminen että "mummo, mummo, mummoo"! Ihanaa että neiti tykkää Sirkasta niin paljon. ♥ 

Maanantaina sisko oli meitä ilahduttamassa ja leivottii pipareita. Juulikin tykkäs. :)


Tänään aamulla kävin taas salilla kun mulle tehtiin uusi ohjelma, niin käytiin se läpi. Nyt saa keskivartalo sit kyytiä ! 
Kello näyttää kohta kolmee ja pikkuinen heräsi juuri päikkäreiltä. Me taidetaan suunnata välipalalle ja sit jos käytäisiin vähän leikkimässä ulkona. Palaamisiin !

4 kommenttia:

  1. Taidat olla mummosi kanssa melko läheinen kun siellä tunnutte viettävän Juulin kanssa paljon aikaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis Sirkkahan ei ole minun mummo, vaan Juulin isän mummo. :) Me vaan ollaan tultu Sirkan kanssa todella läheisiksi ja pidän häntä melkein kuin omana mummonani. :)

      Poista
  2. Hmm okei, aika kummallista sinänsä, kun olette kuitenkin Juulin isän kanssa eronneet.

    VastaaPoista
  3. Jos Sirkka haluaa olla meidän kanssa tekemisissä niin ei minulla ole mitään sitä vastaan, minusta on vaan ihana juttu että hän pitää meihin yhteyttä :)

    VastaaPoista