maanantai 19. marraskuuta 2012

Täällä taasen

Muistellaas viime viikon tapahtumia vähäsen. Perjantaina kävin ostamassa ensimmäisen joululahjan Juulille, kerrankin oon ajoissa. Tyttö meni isälleen illalla sitten kun oli Samun viikonloppu vuoro. Minä aloitin vapaani vieton herkuttelemalla tacoilla, sipsillä, karkeilla ja muutamalla siiderillä sekä kattelemalla Vain Elämää - ohjelmaa. Se on semmoinen ohjelma jonka pariin on luksusta rauhoittua ja olla vaan. Eikä ohjelman sisältö taaskaan pettänyt ! Illan aikana sit mietiskelin että mulla tuskin on lauantaina mitään erikoista touhua kun en makaa krapulassa, jotenka voisin mennä käymään Mikkelissä muruseni luona. Sovittiin Hellun kanssa että mihin aikaan aamulla tuun sitten niin hän osaa olla vastassa asemalla. Mä kun oon niin urpo muilla paikkakunnilla etten tiedä minne mennä. :D

Lauantai aamuna uni ois maistunu liianki hyvin, muutaman kerran jouduin torkuttamaan ja sit meinaski tulla jo kiire bussiin kun suihkussakin piti käyä. Kaikenkukkuraks olin tulossa kipeeks, kurkku oli kuin hiomapaperia eikä puhumisesta meinannu tulla mitään. Vähän ennen yhtä olin sit Mikkelissä. Ensiks oli pakko suunnata apteekkiin hakee vähä lääkkeitä kun tukkoisuus meinas viiä voiton. Käytiin kiertelee kauppoja lävite ja mä löysin ittelleni kivat korvikset Glitteristä. Löysin myös lahjan Jennalle. Käytiin sitten syömässä subwayssä, ai että mä olin odottanu sinne pääsyä ! NAMINAMI. ♥
Kiertelyjen ja syömisen jälkeen suunnattiin sitten Helenan luokse. Juotiin kahvit ja juoruiltiin. Parasta. Tukkani sai myös kyytiä Hellun saksilta, kivaa !



Bussini lähti vähän ennen kaheksaa sit kotia päin. Aivan huikee päivä oli takana, kiva oli käyä moikkamaassa Hellua pitkästä aikaa. Varkaudessa olin sit yheksän aikaan ja Erkka tuli mua vastaan. Viime näkemästä oli päässy vierähtää vähän liian pitkä aika niin oltiin sovittu että voisin tulla käymään hänen luonaan. Katottii Holiday leffaa neloselta ja juteltiin myöhään. Myöhemmi kaverini heitti mut sitten kotiin niin ei tarvinnu kävellä.

Sunnuntaina heräilin vasta päivällä kun oli tosi huonosti nukuttu yö takana. Hengittäminen oli hirmu hankalaa. Aloin kattomaan Siepattu elokuvaa ja nauttimaan Taylor Lautnerista. ♥
Käytiin sitten iltasella Sirkan kanssa vielä prismassa joululahjoja ostelemassa kun oli ne asiakasomistaja päivät. Kyllä niitä ihmisiä taas riitti. Juuli tuli kotiin sitten kuuden jälkeen ja vietettiin rauhallinen loppuilta neidin kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti