tiistai 31. heinäkuuta 2012

Moii

Viikonloppu sujui minun osalta rauhallisesti. Perjantai iltana käytiin Iinan kanssa yksillä hartsan terassilla. Loppuilta minulla meni elokuvan parissa ja aamulla pitkään nukkuen. Lauantaina kävin kaverin kanssa vesitornin katolla olevassa kahvilassa. Oli aika huikeet näkymät. Samu toi myös vanhempiensa luona säilytyksessä olleen lastensängyn tänne. Pyyhin sängystä pölyt ja tuuletin patjat ja laitoin sängyn muutenkin valmiiksi että on neidin kiva sitten sunnuntaina kotiin tullessaan päästä uuteen sänkyyn. :) Laura kävi myös illalla kahvittelemassa. 
Sunnuntaina en tehny mittää muuta kuin odottelin neitokaista kotiin. Aivan kauhea ikävä oli taas minulle tullut, mitenkähän sitten syyskuussa pärjään viikon ilman tyttöä ? Käytiin illalla heittämässä vielä kunnon hikilenkki tytön ja Jennan kanssa. No Juulille ei hiki tullu mutta meille muille tuli. 
Mutta esitellääns Juulin uusi sänky ! 









Hieman minua mietitytti että mitenkäs se neiti mahtaa nukkua, mutta nukahti ilman mitään ongelmia, ihan kuin sänkyä ei olisikaan vaihdettu missään vaiheessa. :)

Maanantaina käytiin aamulla pyöräilemässä tytön kanssa. Käytiin ensiks siwalla kun olin sopinu treffit sinne erään naisen kanssa jolta ostin hienon korun. Polkastiin sitten prismaan ja ostettiin tuohon pyörään kori ja Juuli nappas mukaan itsellen juomapullon ja telineen.
Ja käytiin hakemassa täytettä jääkaappiin neidin päikkäreiden jälkeen. Kylläpäs se olikin viikonlopun ajan näyttänyt niin tyhjältä. :D
Illalla sit käytiin taas vähän polkemassa. Vajaan tunnin ajan seikkailtiin tuolla. Myin muutamat tytön vanhat petivaatteet ja kävin ostamassa elokuvia.


Ja kylvyn kautta tyttö unille. Minä rojahdin sohvalle sinkkuelämää seuraamaan. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti