keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Kirppiskenkiä ja töitä

Tää viikko alkoi jo aika tuttuun tapaan sillä, että mulla oli maanantai vappaa ja se menikin siivouksen merkeissä. Siitä ei mittää sen erikoisempaa.
Tiistaina aamusella Samu tuli käymään meillä ja oli sen aikaa neidin kanssa että minä kävin kokeilemassa yksiä kenkiä käpykankaalla. Tosi kiva että ne sopi mulle, eikä ollu hintavat.


Ja mulla olikin sitten pitkästä aikaa tiedossa sulkuvuoro. Viime kerrasta olikin jo muutama vuosi aikaa. Hieman mietitytti että mitenkähän pysyn hereillä sinne puoleen yöhön asti mutta ihan hyvin pysyin. Yhdentoista aikaan alkoi haukotuttamaan vasta. Ilta meni tosi nopeesti. 

Tänään sitten piti laittaa herätyskello soimaan että haen Juulin hoidosta. Unta olin saanut yöllä vasta joskus kahden jälkeen ja kello oli soimassa yhdeksältä. Olisin voinut nukkua vielä pidenpään. Väsytti nimittäin iha hirveesti. Käytiin sit vielä kelalla ja kaupassa. Neiti halus ostaa jotain ihan ihme leluörkkejä. Suostuin kun ne maksoi vaan euron. Ja itselleni nappasin mukaan söpön näköisen pienen laatikon josta aion tehdä sellaisen muistolaatikon jonne laitan kivoja asioita talteen. Ensimmäisenä sinne meni Juulin minulle tekemä liina jonka sain äitienpäivänä. 


Nyt kahvia naamaan niin jaksaa taas pusertaa yhden sulkuvuoron. Viikonlopuksi aion tehdä pyydetyn ystävät - postauksen. :)

3 kommenttia:

  1. Moi. :)Haluaisin kysyä Juulista miten toimitte kesällä hänen suhteen, viettääkö Juuli kesäloma aikaan kaksi viikkoa isällään yhtä mittaa vai miten? :) kiinnostaa koska itsellä saman tapainen tilanne :)

    VastaaPoista
  2. Moikka. Me ollaan sovittu siten Samun kanssa että jos hänen työtilanteensa vaan sallii, niin silloin Juuli on hänellä sen 2vk putkeen, mutta näillä näkymin kesällä olisi hänellä niin paljon töitä ettei voi pitää kesälomaa, joten Juuli olisi ne 2vk sitten talvella hänen luonaan. :) Kun minä vielä kysyin lastenvalvojalta, että mitenkä tehdä jos Samulla ei ole kesälomaa ja sopimuksessa on että olisi oltava kesällä sen 2vk, niin sen voi tehdä myös niin että lapsi viettää talvella, tai silloin kun isälle sopii, niin ne viikot hänen luonaan. :) Ja kiva kun kysyit, vastaan kyllä mielelläni ja toivottavasti tästä oli jotain apua. :)

    VastaaPoista
  3. Juu :) Oli apua kyllä, kiitos Oona. :)

    VastaaPoista