sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Äitienpäivä 12052013

Minulla oli töihin meno 10.30 mutta oltiin neitokaisen kanssa hereillä jo sen verran aikaisin että päätettiin pyörähtää Sirkan luona aamusella ennenkuin veisin Juulin hoitoon ja itse suuntaisin työmaalle.
Minulla oli hommattuna äitienpäivä arpa sekä poikkesimme kaupan kautta ostamassa kukkakimpun jonka Juuli sai itse valita. Sirkka oli toooosi otettu muistamisesta ja juotiin aamukahvit sekä syötiin pullat. 
Kellon lähentyessä kymmentä me lähdettiin ajamaan hoitopaikkaa kohti ja Juuli pääsi leikkimään ulos kolmen pojan kanssa. 

Pääsin töistä viideltä ja lähdin hakemaan Juulia hoidosta. Neiti olikin ainut lapsi enään siihe aikaan hoidossa, neljän aikaan oli muut hoitolapset lähteneet jo koteihinsa. Kotona sitten odoteltiin että Jallu pääsisi töistä ja tulisi meille.
Ja pakko myöntää että olin aika otettu siitä että Jallu oli hommannut lahjan vaikka olin sanonut ettei mulle oikeesti tarvia ostaa mitään. Mutta tietenkin kaikkein ihanin yllätys oli se, mitä Juuli oli hoidossa tehnyt.
Käsilaukku kortti sekä liina, jossa oli kukkia ja sydämiä. ♥
Ja kortissa oli tälläinen teksti :

"Tähtisilmä, ruususuu, olet ihanempi kuin kukaan muu."
Paljon Onnea omalle äidille !



Ja toivottavasti saan tuon kukkasen pidettyä hengissä jonka Jallu osti. En kyllä epäile itseäni, minusta vaan tuntuu että Mörri pitää huolen ettei mikään kasvi saa kasvaa täällä rauhassa. :D Lisäksi sain suklaata ja muumimukin.



Nyt voikin sitten hyvillä mielin alkaa nukkumaan. Huomenna on vapaapäivä joka meneekin sitten taas siivouksen merkeissä. Niinkuin vapaapäivät yleensäkkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti