maanantai 29. lokakuuta 2012

Yllätyssynttärit

Äitini täytti tänään vuosia ja päätin järjestää hänelle pienimuotoiset yllätyssynttärit. Eilen olin leiponut kakun valmiiksi jotta tänään ei tarvinnut alkaa höseltämään enenpää. Sisko tuli neidin vielä nukkuessa ja aloitteli minun hiustenlaittoa. Viiden maissa tuli äiti joka oli oikein otettu siitä mitä olin hänelle järjestänyt ! ♥ 
Juhlat olivat siis tosissaan erittäin pienimuotoiset, ensin olin ajatellut että pyydän ainoastaan synttärisankarin mutta kutsuin kuitenkin myös siskon ja Janin, Artun + muun porukka ja Sirkka tuli myös käymään.
Kakku maistui ja kiva oli viettää aikaa tutussa seurassa. 













Muun porukan lähdettyä äitini ja Sirkka jäivät vielä hetkeksi Juulia vahtimaan niin minä kävin hakemassa savontieltä aivan ihanan uuden (käytetyn, mutta minulle uusi) tv-tason. 


Ainiin ja aamulla treffattiin yhden naisen kanssa jolta ostin kivan hupparin. Vähän väriä munkin vaatehuoneeseen.


Kello on jo kymmenen ja vihdoin pikkuneiti nukahti. Hyvää yötä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti