torstai 14. kesäkuuta 2012

Kesäkatu

Aamulla en oikeen saanut mitään aikaan. Olin todella väsyny ja maattiin tytön kanssa vaan sohvalla ja katsottiin telkkaria. Juulin päikkäreiden aikana mä kävin läpi kaikki vaatekassit jotka Laura oli tuonut mulle sovitettavaksi. Aika paljon löytyi kivoja vaatteita, kiitoksia siitä Lauralle. :)
Iltapäivällä Laura tulikin piipahtamaan ja Sirkka tuli kanssa. Lähdettiin sitten neidin ja Sirkan kanssa käymään kesäkadun avajaisissa. Oli niin paljon kaikkee kivaa ja ihmeellistä, neidin mielestä ainakin. Törmättiin myös minun isään ja Kerttuun. Juulille löyty tosi kivat sandaalit kenkäkaupasta, ja onneks ne oli puoleen hintaan, en ois välttämättä ostanu jos ei ois ollu alennuksia. Ja tiimarista käytiin ostaa iso lehtiö ja värikynät, pääsee tyttö testaamaan sitten huomenna. Ja pitihän sitä ostaa ilmapallo kun kaikilla muillakin oli. :) Poikettii vielä cittarin kautta ja sieltä lähti Jojolle mukaan toiset tarrakengät ja mulle löyty kanssa kivat kesäkengät. Loppu ilta menikin tässä kotosalla. 
Kuvassa HelloKitty ilmapallo johon neiti rakastu. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti