perjantai 15. maaliskuuta 2013

Kukkuu

Keskiviikkona se suuri päivä sitten koittikin. Minun tyttöni aloitti päivähoidossa. Minua jännitti aivan kamalasti tuona aamuna. Mutta kaikki jännitys aivan turhaan. Todellakin aivan turhaan ! Minulla alkoi työt 11.30 joten vein Juulin sinne 10.30. Kerettiin kivasti kymmenen bussiin ja oltiin hieman etuajassa. Lapset olivat ulkona leikkimässä ja Juulikin sai suoraan jäähä ulos kun minä lähdin viemään tavaroita paikoilleen sisätiloihin. Ulos tullessani ei ollut tietoakaan siitä että neitiä jännittäisi tms. Siellä laskettiin muiden lasten kanssa mäkeä ja kiljuttiin riemusta. ♥ Ja minun sydän sai huokaista helpotuksesta. Hoitajat sanoivat että jos minulle hirmu ikävä iskee kesken työpäivän niin kyllä tänne saa soittaa. :D Siinä ennen kuin lähdin niin toivotin Juulille vielä hauskaa päivää. Oivoih, minulla on jo niin iso tyttö !

Työpäivän jälkeen suuntasin sitten kaverini kyydillä hakemaan neitiä ja voi sitä ilontunnetta kun tyttö näki kuka on vastassa ! "Äiti tulee" kuului vaan ja syliin juostiin kovaa. Päivä oli sujunut kuulemma tosi hyvin, yhtään ei ollut itkettänyt, aika hiljainen oli neiti vaan ollut ja enimmäkseen katsellut ympärilleen. Mutta ihan ymmärrettävää ensimmäiselle päivälle. Kello näytti jo puolta seittemään ennenku oltiin takaisin kotona..

Torstaina oli myös mennyt hyvin hoidossa, ei mitään moitittavaa. Vietiin yhdessä Samun kanssa Juuli hoitoon niin näkivät hoitajat hänet ja tietäisi sitten Samukin mistä Juuli pitää hakea. Illalla töitteni jälkeen äitini oli sitten vuorostaan mukana katsomassa paikkoja. 

Tänään aamulla minä heräsin jo hirmu ajoissa, seitsemän aikaan. Neiti jäikin sänkyyn vielä nukkumaan, vaikka olin avannut verhot että on valoisaa. Mutta minkäs teet kun uni maistuu niin se maistuu. Äitini tuli hakemaan meitä aamulla ja vietiin Juuli yhdessä hoitoon ja minä suuntasin siitä sitten töihin. Hieman kiireinen päivä oli ja meinasi usko loppua ajoittain..
Mutta kyllä sitten taas hymyilytti kun pääsi hakemaan tytön kotiin. Nyt mulla alkaakin vapaa viikonloppu ja pitää keksiä kaikkea kivaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti