perjantai 17. tammikuuta 2014

Tältä viikolta

Keskiviikko aamu alkoi ihanasti juomalla aamukahvit ystävän ja muksujen seurassa. Henna ja Jeremias tulivat käymään kun minulla oli vapaapäivä.  Kahvia ja pullaa. ♥




Ja sitten yhteisiä leikkejä.



Juuli ei mennyt päikkäreille kun heräsimme niin myöhään niin lähdettiin sitten kolmen maissa kaupungille. Käytiin LBssä kenkiä kahtomassa ja matkaan tarttui tälläiset ihanuudet jotka oli alennuksessa.


Veinkin Juulin sit illalla kahdeksan aikaan hoitoon kun mulla oli torstai aamuna aamuvuoro. Töistä päästyäni kävin kaupoilla etsimässä uutta talvitakkia ja onneksi sellainen löytyi. Eikä ollut pahanhintainen koska oli alennuksessa. :)


Hain muksun sitten päikkäreiden jälkeen hoidosta ja neljän aikaan mentiin Hennan kanssa ostamaan mulle uutta puhelinta. Vihdoinkin mä oon siirtymässä nykyaikaan ! Kävin myös ostamassa syötäviä lauantain synttäreitä varten.


Loppuilta oltiinkin sitten vaan Sirkan luona Juulin kanssa. 

Tänään olin välivuorossa ja ollaan nyt oltu tytön kanssa ilta kotona. Hirmu innoissaan odottaa huomista, enkä ihmettele yhtään. ♥ 

4 kommenttia:

  1. Paljonko noille kengille jäi hintaa? Entäs takille? :) ja jos vielä voit puhelimen hinnan kertoa, onko toi s3 vai s4? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kenkien alkuperäinen hinta oli 59e ja hintaa jäi alennuksen jälkeen 44,25e, takin oikeaa hintaa en muista tarkalleen mutta olikohan noin 89e ja maksettavaa jäi mulle joku päälle 50e ja puhelin on s4 mini, sille hintaa jäi 299e mutta mä maksan kk erissä :)

      Poista
  2. Mites olet viikonloppuasi viettänyt? Eilen ja mitä meinaat tänään tehdä? Oletko ollut yksin vai onko sulla seuraa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt oon ollut vapaalla ja kotona tytön kanssa. :) Eilen olin töissä iltaan asti ja oltiin kotona vaan loppuilta. Tänään ollaan juhlittu Juulin synttäreitä ja porukkaa on käynyt, ei olla oltu yksin. :)

      Poista