maanantai 1. heinäkuuta 2013

Viikonloppuni

Minun viikonloppuni sujui oikein mallikkaasti ja kivaa tekemistä riitti. Perjantaina mulla oli aamuvuoro ja sitten alkoikin kesälomani ! Kyllä tuntu hyvältä, sitä olikin jo odotettu. Pääsin kahdeltatoista töistä ja vein sen jälkeen kirppikselle tavaraa myyntiin, otettiin kaverin kanssa yhdessä pöytä ja sinne on hyvä viedä kaikki itselle tarpeettomaksi jääneet vaatteet yms. Juulin hain sitten kahden aikaan hoidosta kun olivat heränneet päiväunilta. Nyt alkoi sitten Juulinkin kesäloma. ♥ Samu haki viiden aikaan tyttösen ja mä olin sitten vaan kotona ja söin hyvää ruokaa sekä kattelin elokuvaa. 

Lauantaina mentiin Nooran kanssa yhdentoista maissa haniskalle auringon ottoon. Reilut kaksi tuntia siellä oltiin ja näytti siltä ettei mitään hyötyä ollut auringossa makaamisesta. Noh, kotona sitten paljastui ihana yllätys että kyllä mä olinkin palanut.. Tosi kivaa oli minulla ainakin, sai puhua kaikesta ja Noora osasi kuunnella, kiitokset hänelle. :) Kotiin tultuani kaveri käytti mua mäkkärissä hieman mättöä hakemassa ja sitten alkoi mun valmistautuminen iltaa varten. Olin siis lähdössä Piian, Annin ja erään Elisan kanssa Juvalle Juva rokkaa tapahtumaan. Tyttöset olivat olleet siellä edellisenäkin iltana mutta itse passasin sen koska en olisi jaksanut valvoa niin myöhään aamuvuoron takia ja oli huonovointisuutta ollut aamusta lähtien. Sit eikun vaan juomista naamariin ja suunta juvalle !


Matkalla juvalle alkoi sitten sataa kaatamalla vettä ! Voi perkele.. Nooh, mutta ei sade meininkiä pilannut. Hauskaa oli ja Apulanta oli aivan huikea !




Hieman miinusta aika yksipuolisesta juoma tarjonnasta anniskelualueella. Yhtä ainutta siideriä oli ja se oli vielä sitä mitä mä vihaan ylikaiken. Kuivaa omenaa. Yhtä olutta, fosterssia, okei, ihan ookoo ja sit kahta lonkkua. Tais olla peruslonkkua ja karpaloo. 

Saatiin sitten pistää puumerkit erään miekkosen paitaan joka oli astelemassa avioliiton satamaan. Hehhe. Siinä mun merkkaus. En siihen hätään parempaakaa keksiny. :D


Lähdettiin Apulannan keikan jälkeen sitten takaisin varkkilaa kohti. Popedaa ei jaksettu jäädä kahtomaan kun mieluummi haluttiin mennä jatkamaan illanviettoa baareihin. Apsilta hieman evästä mukkaan ja eikun zonee kohti jossa olimme sitten koko loppuillan. Pakko sanoa että oli aivan huikeen hauska ilta ! Tosi kiva juttu että tytöt pyyti mua mukaan. ♥


Täytyy lähteä joskus toistekkin uudestaan !

Sunnuntai menikin suurimmaksi osaksi kotona ollen ja lepikällä käyden Saulia moikkaamassa. Oli ihana kyllä nähdä pitkästä aikaa, jutella ja käydä jätskillä. ♥

Pikkuneiti saapui sitten kuuden aikaan kotiin ja käytiin illalla uimassa kankunrannalla ja Sirkka oli mukana. Minä en kyllä uinu kun oli niin kamalan kylmää vettä mutta Juulia se ei tuntunu haittaavan. Se onkin sellainen pieni vesipeto. ♥

4 kommenttia:

  1. Tuleeko sulle rapula? Mietin vaan kun ihmeen paljon pystyt touhuamaan baari illan jälkeen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaalisti mulla on kyllä tosi paha olo enkä mielelläni tekisi muutakuin makaisin sängyssä, mutta nyt varmaan suhtkoht hyvä olo johtui siitä että söin yöllä ja muistin juoda paljon vettä :D

      Poista
  2. Meidän pitää lähtee joskus yhessä juhlimaan! =)

    VastaaPoista