perjantai 26. heinäkuuta 2013

Täällä taas, pitkästä aikaa

Viime kertaisesta kirjoittelusta on kulunut jo pari viikkoa. Paljon on kerennyt sattua ja tapahtua mutta yksinkertaisesti mulla ei ole ollut ylimääräistä aikaa että olisin voinut paneutua blogin päivittämiseen. En enää edes muista mitä kaikkea ollaan puuhailtu. 

Viime viikon Juuli oli tosiaan tuolla isänsä luona kun hänen äidillään alkoi kesäloma ja minä sain sitten hieman omaa aikaa vaikkakin olin melkein jokaisena päivänä töissä. Kävin ostamassa Sotkasta maton kun lehdestä huomasin että niitä oli alennuksessa. Tärkeintä, helppo pitää puhtaana ! 

Nyt tuo käytävä näyttää aika kivalta. Siihen ei millään meinannut löytyä kivaa mattoa mutta vihdoinkin nyt tärppäs.

Kävin viikon aikana jokaisena päivänä lenkkeilemässä ja kerran otin äitini koiran Bexin mukaan. Bexiä kiinnosti matkan aikana kyllä kaikki muu kuin se itse liikkuminen, juoksemisesta ei tullut mitään kun mun piti vetää neitiä perässä, joten helpommalla pääsin kun vaan käveltiin reippaasti.


Perjantaina olin kamujen kanssa hieman irroittelemassa ja sunnuntaina neitokainen saapuikin kotiin, oli meinannut kyllä jo hieman ikävä tulla. ♥

Maanantaina menin välivuoroon joten jouduin viemään tytön sitten hoitopaikkaan ja koska olin niin myöhään töissä kyseisenä päivänä ja menin seuraavana aamuna aamuvuoroon niin tyttö joutui jäämään yöksi sinne. Tuntui vähän siltä että kerkesi vaan sunnuntai iltana hetken olla hänen kanssaan ja aamulla hoitaa aamuhommat kun sit oli taas jo mentävä. Mörri oli hieman päättänyt pitää hauskaa meidän poissaollessamme.


Tiistaina hain neidin kotiin kun hän oli herännyt päikkäreiltä ja tehtiin sitten kotona paljon kaikkea kivaa, otettiin sitä yhteistä aikaa ihan kunnolla. Maalattiin sormiväreillä, tehtiin leikkiruokaa ja käytiin illalla Antti - kummin luona kyläilemässä. Ja eikun illalla kahdeksan aikaan takaisin hoitoon kun mulla olisi vielä yksi aamu tiedossa. Se olikin aika rankka paikka Juulille, ei olisi millään halunnut jäädä ja mulle teki tosi pahaa katsoa kun toinen itki ja huusi. Pakko oli vaan lähteä siitä pois ja soitin kyllä hoitopaikkaan takaisin myöhemmin ja kysyin oliko tyttö rauhoittunut kun lähdin ja miten siellä oli sitten mennyt. Onneksi tyttö oli rauhoittunut ja olivat juuri syömässä iltapalaa. Kaikki oli hyvin.

Keskiviikkona töissä täyttäessäni lehtihyllyä, silmääni pisti kaksi lehteä jotka päätin sitten myöhemmin ostaa. Pikainen vilkaisu sisältöön ja mä olin myyty. 


Hain taasen neidin päikkäreiden jälkeen hoidosta ja katseltiin sitten kotona elokuvaa. 
Olin tosi väsynyt noiden aamuvuorojen takia koska yöunet olivat jääneet vähiksi sen takia koska en osaa alkaa nukkumaan ajoissa ja kello soi aamuisin 4.30. Ehdotin neljän aikaan Juulille että mentäisiin hetkeksi pötköttelee sänkyyn kun äitiä väsyttää niin paljon ja kappas, herättiin sitten molemmat kuuden aikaan. Taisi väsyttää hieman. Syötiin pikaisesti ja lähdettiin käymään äitini luona koiravauvoja moikkaamaan. Juuli tykkäsi pennuista niin paljon että oli sanonut mummolle vievänsä yhden niistä mukanaan. ♥ Minä olin vähän toista mieltä.

Eilen aamulla vietiin sitten Juuli Sirkan luokse koska minulla oli aika yhdeksältä Terhin kauneushoitolaan kokovartalo kuumakivihierontaan. Ja voin lämpimästi suositella sitä kaikille ! Kiva kokemus ja itse tykkäsin. Ja sieltä sitten suoraan kampaajalle ihanaisen Senjan käsittelyyn. Mulla piti olla vapaapäivä mutta jouduinkin tekemään vielä yhden vuoron jonka jälkeen alkaisi vapaat. Hieman meinas olla nihkee olo töissä kun vartalossa oli hieronnan jäljiltä vielä öljyä, vaikka olin yrittänyt pyyhkiä enimpiä pois. Tuntui kuin vaatteet olisi liimautunu kiinni, eikä se tuntunut mukavalta. Puoli kahdeksan aikaan äitini tuli hakemaan minua ja lainasi autoa sen aikaa että pääsin hakemaan Juulin Sirkan luota kotiin. Kotona sitten iltapuuhat ja unille. 

Tänään aamulla luulin että kello on vasta kuusi kun Juuli herätti mutta kello näyttikin jo vartin yli kahdeksaa. Lähdettiin kaverin mukaan käyttämään autoa renkaiden tasapainoituksessa vai missä lie ja poikettiin samalla tokmannilla ja ostin neidille alusvaatteita. Sieltä sitten kuvansiin Teron ja Jaanan luokse kyläilemään ja saisi muksut samalla leikkiä keskenään ja taisi tytöillä kivaa olla alkujännityksen jälkeen. :) Täytyy käyä toistekkin ehdottomasti ja olla hieman pidempään !

Nyt minulla on vihdoinkin aikaa istahtaa koneelle ja kirjoittaa tätä kun Juuli nukkuu päikkäreitä. Palaamisiin !

2 kommenttia: