torstai 31. toukokuuta 2012

Olipas kiva kun remppamiehet saivat eilen aikaisiksi tulla laittamaan mun kotia kuntoon. Nyt on taas yksi taakka pudonnut harteilta ja on todella helpottunut olo. Kiitokset vaan remppamiehille ! 
Sisko ja Marikin kävivät illalla kyläilemässä. Ilta menikin mulla ja tytöllä vaan sohvalla lötkötellen ja salkkareita katellen. :) 


Tänään herättiin neidin kanssa jo ennen kahdeksaa ja tein kaikki toimeentulohakemus jutut loppuun. Oltiin ulkonakin jonkun aikaa ja Juuli keräili kiviä. Taas. Se tuntuu tykkäävän kivistä aika paljon. :D Nyt vaan odottelen että äiti tulee vahtimaan Juulin unia että pääsen polkemaan päikkäriin viemään tuon kirjekuoren. Sit voitaskin illalla lähteä neidin kanssa katsomaan mitä kaikkea kivaa täältä meidän alueelta löytyykään. :)

4 kommenttia:

  1. Mä meinasin laittaa sulle aamupäivästä viestiä että olisitte tullu meidän kaa hiekkalaatikolle, mutta älysin että ei mulla oo sun puhelinnumeroa :D

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun jaksat touhuta neidin kanssa nuin paljon! Minun piti jo aikoja sitten sinulle laittaa viestiä, kun näin teidät prismassa. Juuli on niin iloinen tyttö, näkee kyllä et hyvä äidintyö on tuottanut tulosta, lapsesta huokuu onni. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, parhaani minä tytön kanssa yritän ja nyt vielä entistä enemmän kun olemme vain kaksistaan. :)

      Poista