torstai 6. kesäkuuta 2013

Viime päivät

Viime päiviin on mahtunut töitä, töitä ja vielä töitä. Hirmuisesti ei ole kerennyt auringostakaan nauttimaan kun on ollut niin paljon kaikkea tehtävää. Juuli oli viikonlopun Samun vanhemmilla hoidossa kun oli Samun viikonloppuvuoro mutta hän itse oli työmatkalla. 
Perjantaina juhlittiin hieman Hannan valmistujaisia hyvässä seurassa ja viikonloppu meni minulla muuten sitten töissä ollen. 
Maanantaina mulla alkoi sitten sellainen kiinteytysprojekti, katsotaan mitä saan aikaiseksi, odotukset ovat ainakin suuret. 
Tiistaina Juuli meni taas hoitoon ja jäi sinne yöksi minun töiden takia.
Eilen olin aamuvuorossa ja tehtiin sitten loppupäivän ajan kaikkea kivaa. Käytiin vesitornissa ja Juuli ihmetteli kovasti kun sieltä näki niin paljon erilaisia paikkoja. Ja käytiin myös puistossa leikkimässä. 





Tänään piti sataa vettä mutta olipas kiva herätä aurinkoiseen aamuun. Neiti nukkuu tuolla nyt päiväunia ja mä pidän salkkarit maratonin, on jääny taas vähemmälle iltaisin niiden katsominen. Huomenna on sitten jännittävä päivä, siitä lisää sitten !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti