keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Teho päivä

Nyt saa kaikki pölypallerot ja kissankarvat sun muut kutsumattomat roskat kyytiä. Kukahan tänne sisälle on kantanu kilon hiekkaa ? En ainakaan minä, eikä se oo ollu Juuli. Varmaan Samu.. :D 


Saatiinpahan pyykit pestyä ja mulla oli siinä hommassa aivan loistava apuri !


Äiti mä autan sua !

Pitääkö nää lajitella ?



Vielä on muutama

Kiitos Juulin, sain pyykit nopeasti laitettua kuivumaan, on siinä mulla reipas tyttö. :)

Ja sopivasti sain hyvän syyn pitää kahvitauon kun äiti tuli kylään Juulia moikkaamaan. Tässä muutama kuva äidistä ja Juulista.






Siinä hieman aamun tapahtumia. Nyt Juuli nukkuu jo päikkäreitä ja mä saan hetken huilia. Jatketaan siivousta myöhemmin. :)


3 kommenttia:

  1. hihi voi mikä ihana pikku apuri :D meillä kun vasta roikutaan lahkeessa kun minä siivoon ^^

    VastaaPoista
  2. oota vaan, kohta sekin aika koittaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin, no kuhan nyt lähtee kävelemään :) hienosti kyllä kävelee jo seinistä kiinni pitelemällä :)

      Poista